Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Varför funkar inte Försäkringskassans hemsida?

Har på senaste tiden varit fel på FK hemsida varje dag. Vad beror detta på?

Kommentarer

  • Hej Lina!

    Vi hade under senare eftermiddag och kväll tekniska problem med vår webbsida och det är felanmält av Försäkringskassan. Men om man fortfarande har problem med sidan får vi be dig göra en egen felanmälan via mailformuläret här nedan.

    Felanmälan via e-post

    Hälsningar
    Maria Kundtjänsthandläggare
  • Och så var det dags igen.

    Lina Lavén
  • Hej Lina!

    Ja, det är tråkigt med tekniska problem.

    Om du får mycket problem när du gör något på Mina sidor, då kanske det är bra om du felanmäler det till vår tekniska support. På dagtid kan man även ha chans att chatta med våra tekniker.

    Hälsningar
    Christina Kundtjänsthandläggare
  • Hej! Jag får ett mycket märkligt problem med er hemsida just nu. Eller så är det bara min explorer-webläsare som är helknäpp, men jag får bara upp oläsbara pop-upfönster med .txt-filer när jag försöker klicka på länkarna på hemsidan. Nu senast även bara när jag försökte öppna forsakringskassan.se . Alla länkar kopplade till er sida ger .txt-filspopups istället för websidor. Har detta hänt ngn annan / har ni hört talas om detta tidigare?
    Miranda
  • Hej Miranda!

    Ta gärna kontakt med vår tekniska support.

    Hälsningar
    Christina Kundtjänsthandläggare
  • Hur hittar jag sidan för ändring av kontouppgifter på er ologiska sida, har letat allt för länge. Ni behöver se över er rubriksättning rejält!!
    Tommy
  • Hej Tommy!

    Du kan ändra kontonummer för utbetalning på Mina Sidor.
    Under "Min profil" finns rubriken "Utbetalningssätt".

    Om man inte kan ändra på Mina Sidor kan man skicka in en blankett om ändrade uppgifter.
    Den finns att skriva ut här.

    Hälsningar
    Ida Kundtjänsthandläggare
  • Hejsan!Jag har alltid haft det väldigt enkelt, kunna logga in via försäkringskassans app, under mina sidor, gå in & se ev utbetalningar, intyg mm men numera är det en sk pil längst upp i hörnet på varje sån "fil" & står ta dig till hemsidan/safari, men som i sin tur inte fungerar. Är det nåt fel ni vet, för i nuläget vet jag aldrig om det kommer pengar i tid eller inte, oro som jag verkligen klarar mig utan :(.Mvh Maria
    Maria
  • Hej Maria!

    Du får kontkata våran tekniska support.

    Hälsningar
    Anita Kundtjänsthandläggare
  • Hej!

    Varför kan jag inte göra en anmälan om ändrad inkomst i pågående ersättningsärende?
    Sidan bara står och jobbar hela tiden.

    Hälsningar
    Petra

    Petra
  • Hej Petra!

    Vi har under en kort period under förmiddagen haft tekniska problem med vår webbsida men nu ska den vara igång som vanligt igen.

    Hälsningar 
    Maria Kundtjänsthandläggare
  • Hej Maria!

    Tack för ditt snabba svar.

    Då gör jag ett nytt försök :o)

    Hälsningar
    Petra
    Petra
  • Hej igen!

    Det fungerar fortfarande inte att göra en inkomständring.
    Sidan står bara och "tuggar" fortfarande.

    //Petra
    Petra
  • Hej Petra!

    Om du provar senare under dagen och det fortfarande inte fungerar så kan du kontakta vår tekniska support.

    Ibland kan man behöva uppdatera sin webbläsare eller så kan man prova att gå in via en annan webbläsare.

    Hälsningar
    Karin Kundtjänsthandläggare

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan bli synligt för alla.
Din e-post visas aldrig publikt. Läs vår policy